wtorek, 7 grudnia 2010

Wylot

Wylot do Bangalore w Indiach będzie dziś rano o 6.55 czeli za 2 godziny. Przesiadka w Paryżu. Lot będzie trwał około 13 godzin. W Indiach będziemy 30 minut po północy co oznacza 20.00 czasu Polskiego. Różnica czasowa to 4,5 godziny.

Wolontariuszki, które wróciły ze swoich misji radziły mi, co mam ze sobą zabrać. Więc spakowałam 100 kg poczucia humoru, 200 kg pokory i 500 kg radości. A w chwilach trudnych mam iść do kościoła i modlić się do Ducha Świętego.

Z materialnych rzeczy mogłam zabrać dwa duże plecaki po 23 kg i bagaż podręczny do 12 kilogramów. Jeden duży plecak jest wypchany zabawkami i przyborami szkolnymi, które dostałam od wolontariuszy z Olsztyna, kuzynki Ani i sióstr.

http://www.breadsbangalore.org/site/english/showcontent.php?menuid=114

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz